Veelgestelde vragen

Algemeen

Wat zijn de bezorgkosten?

Bestellingen vanaf €100 bezorgen we gratis in Nederland. Bij bestellingen van minder dan €100 brengen we €6,95 bezorgkosten in rekening.

Hoe kan ik mijn bloemen gratis laten verpakken als stijlvol cadeau?

Nadat je bloemen in je winkelmand hebt geplaatst, kun je kiezen voor een gratis cadeauverpakking. Je cadeau wordt met liefde verpakt in de unieke MIRRELL stijl met luxe stoffen lint en jouw persoonlijk bericht geprint op een kaartje met envelop.

Hoe kan ik een gift card van MIRRELL cadeau geven?

Hier vind je de digitale gift card van MIRRELL waarmee je een tegoed in onze shop cadeau geeft. Je kunt kiezen uit verschillende tegoeden om op de gift card te zetten. Na aankoop van je digitale gift card ontvang je van ons een mail met een code om zelf te printen, of door te sturen aan degene die je wil verrassen. 

Het tegoed blijft geldig tot uiterlijk 2 jaar na aankoop en mag in meerdere keren worden gebruikt totdat het op is.

Waar vind ik de algemene voorwaarden van MIRRELL?

Je kunt de algemene voorwaarden van MIRRELL vinden op onze website.

Bezorging en bezorgkosten

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Je boeket wordt met de hand voor je gemaakt. MIRRELL bezorgt binnen 3-5 werkdagen. Heeft je bestelling spoed? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Hoe kan ik een bezorginstructie achterlaten?

In de winkelmand vind je onder bezorgnotitie de mogelijkheid om voor onze bezorgers een instructie achter te laten. Hier kun je onder andere aangeven waar we je bloemen veilig kunnen achterlaten indien je niet thuis bent.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bestellingen vanaf €100 bezorgen we gratis in Nederland. Bij bestellingen van minder dan €100 brengen we €6,95 bezorgkosten in rekening.

Op welke feestdagen is MIRRELL gesloten?

Nieuwjaarsdag: 1 januari 2022

Eerste Paasdag: 17 april 2022

Tweede Paasdag: 18 april 2022

Koningsdag: 27 april 2022

Hemelvaart: 26 mei 2022

Eerste Pinksterdag: 5 juni 2022

Tweede Pinksterdag: 6 juni 2022

Eerste Kerstdag: 25 december 2022

Tweede Kerstdag: 26 december 2022

Oudejaarsdag: 31 december 2022

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Zodra we je bestelling hebben ontvangen, sturen wij je een e-mail ter bevestiging.

Op de dag van bezorging word je door onze bezorgdienst op de hoogte gehouden van het bezorgmoment.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Als je bestelling niet is bezorgd en je hebt hierover geen e-mail of app bericht ontvangen, neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar klantenservice@mirrell.nl of te bellen naar 085 - 0608151.

Kan ik bloemen buiten Nederland laten bezorgen?

Ja hoor! Dat is geen probleem. Neem even contact met ons op voor meer informatie, we helpen je graag.

Wat zijn de bezorgkosten naar het buitenland?

Voor bestellingen buiten Nederland rekenen we aangepaste bezorgkosten. Wil je een boeket naar het buitenland versturen? Geen probleem! Neem dan contact met ons op, we helpen je graag.

Gift Card

Hoe kan ik een gift card van MIRRELL cadeau geven?

Hier vind je de digitale gift card van MIRRELL waarmee je een tegoed in onze shop cadeau geeft. Je kunt kiezen uit verschillende tegoeden om op de gift card te zetten. Na aankoop van je digitale gift card ontvang je van ons een mail met een code om zelf te printen of door te sturen aan degene die je wil verrassen.

Hoe kan ik mijn MIRRELL gift card verzilveren?

Op je gift card staat een unieke code. In de check-out kun je deze code invullen en wordt het tegoed verrekend met het te betalen bedrag. Het tegoed op de gift card kan in meerdere keren worden ingewisseld totdat het op is.

Hoe lang is mijn gift card geldig?

Een gift card heeft een geldigheid van twee jaar na aanschafdatum.

Cadeauverpakking

Hoe kan ik mijn bloemen kosteloos laten verpakken als stijlvol cadeau?

Nadat je bloemen in de winkelmand hebt geplaatst kun je kiezen voor een cadeauverpakking. Je cadeau wordt met liefde verpakt in de unieke MIRRELL stijl met luxe stoffen lint en jouw persoonlijk bericht geprint op een kaartje met envelop. Hiervoor rekenen we niets extra.

Hoe kan ik kosteloos een persoonlijk kaartje toevoegen aan mijn bestelling?

Nadat je bloemen in de winkelmand hebt geplaatst kun je een persoonlijk bericht toevoegen, dat kosteloos voor je wordt geprint op een kaartje met envelop.

Ik ben vergeten een cadeaukaartje toe te voegen, kan dit alsnog?

Jazeker, stuur een e-mail naar klantenservice@mirrell.nl en wij zorgen ervoor dat je kaartje alsnog wordt toegevoegd. Je kunt dit doorgeven tot uiterlijk 24 uur vóór levering.

Kan ik bloemen laten verpakken de huisstijl van mijn bedrijf?

MIRRELL biedt de mogelijkheid om bloemen te personaliseren met de corporate branding van jouw bedrijf (papier, lint, tas en/of kaartje). Eventueel verpakt in combinatie met jullie eigen producten. We verzorgen ook gepersonaliseerde bloemenbonnen (gift cards).

Maatwerk

Kan ik een boeket op maat bestellen?

Jazeker! Neem contact met ons op om samen de mogelijkheden te bespreken.

Kunnen stelen op maat worden geknipt voor mijn eigen vaas?

Jazeker! Neem contact met ons op om je wensen te bespreken. Omdat het maatwerk betreft, kunnen deze stelen niet worden geretourneerd. Kijk voor meer informatie bij ruilen en retour.

Kwaliteit, ruilen en retour

Ik ben niet blij met de kwaliteit van de bloemen, wat kan ik doen?

Wij verpakken je bos zorgvuldig, zodat je bloemen net zo mooi bij jou worden bezorgd als ze bij ons de deur uit zijn gegaan. Mochten je bloemen tijdens het transport zijn beschadigd, of de kwaliteit is niet wat je van ons verwacht, dan ontvangen we hiervan graag een foto en zoeken we een passende oplossing.

Hoe kan ik een product ruilen of retourneren?

Als je bloemen of een accessoire wil ruilen of retourneren, dan kan dat binnen 14 dagen nadat je het product hebt ontvangen. Alleen onbeschadigde producten in de originele verpakking kunnen we retour nemen. De verzendkosten zijn voor jouw eigen rekening.

Stuur een e-mail naar klantenservice@mirrell.nl met je verzoek om te ruilen of retourneren en vermeld het bestelnummer in je bericht. Het bestelnummer kun je vinden in de bevestigingsmail van je aankoop. We sturen je een e-mail met retourinstructies en een retourformulier om in te vullen. Na ontvangst van de retourzending, krijg je van ons een bevestiging en wordt het aankoopbedrag teruggestort.

Maatwerk boeketten die we speciaal op jouw verzoek hebben samengesteld of stelen die we op jouw verzoek hebben ingekort kunnen niet worden geretourneerd. Ben je niet tevreden? Neem dan contact met ons op om samen naar een oplossing te zoeken.

Betaalmogelijkheden

Welke betaalmogelijkheden biedt MIRRELL?

We bieden de volgende betaalmethoden aan: iDeal, Visa, Mastercard en Maestro.

Bestellingen wijzigen en annuleren

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wil je een bestelling wijzigen, dan kun je hiervoor een e-mail sturen aan ons customer service team via klantenservice@mirrell.nl. We zullen onze uiterste best doen om last minute veranderingen door te voeren, tot uiterlijk 48 uur voor de bezorgdatum.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling tot uiterlijk 48 uur voor de bezorgdatum annuleren. In dat geval storten we het volledig betaalde bedrag aan je terug.